Ilmainen toimitus yli 100 EUR30 päivää avoin ostoTurvalliset maksut

Tervetuloa KitchenLab-asiakaspalveluun!

Olemme apunasi, jos tarvitset apua ennen ostoa, sen aikana tai sen jälkeen. Me KitchenLabilla olemme sitoutuneet tarjoamaan parasta palvelua ja neuvomaan asiakkaitamme keittiövälineviidakossa. Ottamalla meihin yhteyttä voit tuntea olosi turvalliseksi, sillä tietomme on kerätty vuosien kokemuksella – sekä henkilökohtaisesta että ammattikäytöstä.

Olemme keränneet tälle sivulle usein kysyttyjä kysymyksiä.
Jos sinulla on muuta kysyttävää, lähetä kysymyksesi napsauttamalla Ohje-painiketta, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Voit myös ottaa meihin yhteyttä puhelimitse. Huomaathan, että tällä hetkellä voimme palvella sinua englanniksi ja ruotsiksi.

Puhelinnumeromme: +46(0)8 410 95 200

Tuotteet ja valikoima

Minulla on tuotteeseen liittyvä kysymys, voisitteko auttaa minua?
Totta kai! Napsauta vain sivun oikeassa alakulmassa olevaa Ohje-painiketta tai soita meille.

Onko tuotetta varastossa?
Näet kaikilta tuotesivuilta, mikä määrä tuotetta meillä on varastossa.

Miten voin ostaa lahjakortin?
Voit ostaa lahjakortin helposti täältä. Lahjakortti luodaan suoraan ja se on ladattavissa.

Ostot ja maksut

Onko teiltä turvallista ostaa?
Kyllä! KitchenLab AB (yritysnumero 556785-6199) on rekisteröity tavaramerkki Ruotsissa ja EU:ssa. Olemme osa Online Brands AB:tä, joka on listattu OMX First North -pörssissä. Verkkosivustollamme tapahtumat suojataan turvallisella SSL-salauksella. Kaikki maksut suoritetaan Klarnan kautta, joka tarjoaa ostajan suojan.

Voinko peruuttaa tilaukseni tai muuttaa sitä?
Voimme muuttaa tilaustasi, kunnes olet saanut toimitusvahvistuksen sähköpostitse. Voit vaihtaa tuotteita samanarvoisiin tuotteisiin tai peruuttaa tuotteita, mutta emme voi korottaa tilauksen arvoa. Jos haluat lisätä tuotteita, jotka nostavat tilauksen arvoa, sinun tulee tehdä uusi tilaus ja ottaa meihin yhteyttä ensimmäisen tilauksen peruuttamiseksi.

Kuinka pitkä takuuaika on?
Takuuajasta päättää kukin yksittäinen toimittaja, mutta vähimmäistakuuajamme on yksityishenkilöille yksi vuosi. Yritysasiakkaille ei myönnetä takuuta, jos yksittäisille tuotteille ei muuta määrätä.

En voi noutaa tilaustani postista. Mitä nyt tapahtuu?
Jos et voi noutaa tilaustasi mainitussa ajassa, se lähetetään takaisin meille. Palautamme tilauksen arvon, josta on vähennetty lähetysmaksu ja 20 euron hallinnollinen kulu.

Mitä maksutapoja hyväksytte?
Kaikki ostokset tehdään Klarna Bankin kautta, joka hyväksyy erilaisia maksutapoja; kortti, lasku (maksa myöhemmin) ja osamaksut.

Ostokseni ei mennyt läpi
Kokeile toista selainta ja lataa sivu uudelleen painamalla CTRL+SHIFT+R PC:llä tai CMD+SHIFT+R Macilla. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Toimitus

Milloin tilaukseni saapuu?
Näet arvioidun toimitusajan kaikilta tuotesivuilta. Toimitusaika vaihtelee toimitustavasta riippuen.

Minkä kuljetusyritysten kanssa teette yhteistyötä?
UPS ja Bring toimittavat kansainväliset toimitukset.

Kuinka pitkä on toimitusaika?
Toimitusaika on ... päivää riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Varastossa olevat tuotteet lähetetään yleensä matkaan 1–2 päivän kuluessa.

Palautukset ja vaihto

Mitkä ovat tuotteen palautuskustannukset?
Kustannukset riippuvat tilauksesi koosta. Veloitamme palautuksista omakustannushinnan. Saat lisätietoja tietoa kustannuksista ja rahtikirjan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Miten voin palauttaa tilauksen?
Ilmoita asiakaspalveluumme:
tilausnumerosi
palautettavat tuotteet
palautuksen syy

Tämän jälkeen lähetämme sinulle tilauksen palautusohjeet. Jos haluat käyttää lähetystarraamme, vähennämme hyvityksestä palautuskustannukset. Muussa tapauksessa saat ohjeet siitä, miten ja minne voit palauttaa tilauksen. Huomaa, että varastomme sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Palautus on tärkeää pakata huolellisesti, sillä sinulla on vastuu siitä, että tuotteet tulevat perille ilman vaurioita.

Miten voin tehdä valituksen tuotteestani?
Lähetä kuva, kuvaus ongelmasta ja kuitin/tilauksen numero asiakaspalveluumme.
Anovan tuotteita koskevissa valituksissa ja takuutapauksissa ota yhteyttä suoraan Anovaan osoitteeseen support@anovaculinary.com.

Voinko palauttaa kaupasta ostetun tuotteen?
Kyllä! Ilmoita tilausnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, niin etsimme ostoksesi. Hyvitämme maksun samalla tavalla, jolla maksoit tilauksesi.
Kirjaudu sisään
Are you in the right place?
Continue to kitchenlab.fi